APA:
کپیبلوچی، حسین، سیدجوادین، سیدرضا، و فیاضی، مرجان. (1394). بررسی رابطه بین ابعاد سرمایه راون شناختی و کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان با تجزیه و تحلیل کانونی (همبستگی کانونی). پژوهش های مدیریت در ایران، 19(4)، 71-93. SID. https://sid.ir/paper/501127/fa
Vancouver:
کپیبلوچی حسین، سیدجوادین سیدرضا، فیاضی مرجان. بررسی رابطه بین ابعاد سرمایه راون شناختی و کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان با تجزیه و تحلیل کانونی (همبستگی کانونی). پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1394؛19(4):71-93. Available from: https://sid.ir/paper/501127/fa
IEEE:
کپیحسین بلوچی، سیدرضا سیدجوادین، و مرجان فیاضی، “بررسی رابطه بین ابعاد سرمایه راون شناختی و کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان با تجزیه و تحلیل کانونی (همبستگی کانونی)،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 19، no. 4، pp. 71–93، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/501127/fa