APA:
کپیحیدرزاده، کامبیز، و عادل پور، احسان. (1387). ارزیابی نقش تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی, کیفیت کلی خدمات و رضایت مشتری بر فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان در خریدهای آنلاین. مدیریت بازاریابی، 5(8)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/501757/fa
Vancouver:
کپیحیدرزاده کامبیز، عادل پور احسان. ارزیابی نقش تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی, کیفیت کلی خدمات و رضایت مشتری بر فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان در خریدهای آنلاین. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1387؛5(8):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/501757/fa
IEEE:
کپیکامبیز حیدرزاده، و احسان عادل پور، “ارزیابی نقش تاثیر کیفیت خدمات الکترونیکی, کیفیت کلی خدمات و رضایت مشتری بر فرایند تصمیم گیری خرید مصرف کنندگان در خریدهای آنلاین،” مدیریت بازاریابی، vol. 5، no. 8، pp. 0–0، 1387، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/501757/fa