APA:
کپیعبدالهی، علی، شکوهیار، سجاد، و قادری، محمود. (1395). سنجش رضایت مشتریان از خدمات معاملات برخط بورس اوراق بهادار با استفاده از ترکیب تکنیک داده کاوی و رویکرد کانوی فازی. چشم انداز مدیریت مالی، 6(4 (16))، 95-114. SID. https://sid.ir/paper/503372/fa
Vancouver:
کپیعبدالهی علی، شکوهیار سجاد، قادری محمود. سنجش رضایت مشتریان از خدمات معاملات برخط بورس اوراق بهادار با استفاده از ترکیب تکنیک داده کاوی و رویکرد کانوی فازی. چشم انداز مدیریت مالی[Internet]. 1395؛6(4 (16)):95-114. Available from: https://sid.ir/paper/503372/fa
IEEE:
کپیعلی عبدالهی، سجاد شکوهیار، و محمود قادری، “سنجش رضایت مشتریان از خدمات معاملات برخط بورس اوراق بهادار با استفاده از ترکیب تکنیک داده کاوی و رویکرد کانوی فازی،” چشم انداز مدیریت مالی، vol. 6، no. 4 (16)، pp. 95–114، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/503372/fa