APA:
کپیسلطان پناه، هیرش، شافعی، رضا، محمدکریمی، پرستو، و خسروی، آرمان. (1389). بررسی نقش بازاریابی داخلی بر نوآوری در سازمان. کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی، -(1)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/504589/fa
Vancouver:
کپیسلطان پناه هیرش، شافعی رضا، محمدکریمی پرستو، خسروی آرمان. بررسی نقش بازاریابی داخلی بر نوآوری در سازمان. کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی[Internet]. 1389؛-(1):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/504589/fa
IEEE:
کپیهیرش سلطان پناه، رضا شافعی، پرستو محمدکریمی، و آرمان خسروی، “بررسی نقش بازاریابی داخلی بر نوآوری در سازمان،” کنفرانس سالانه مدیریت، نوآوری و کارآفرینی، vol. -، no. 1، pp. 0–0، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/504589/fa