APA:
کپییاوری، زهرا، رنجبریان، بهرام، و کتابی، سعیده. (1394). بخش بندی چند معیاره بازار برای مشتریان عمده یک شرکت فولاد سازی در ایران با استفاده ازعناصر ارزش پیشنهادی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی، 7(13)، 163-185. SID. https://sid.ir/paper/505626/fa
Vancouver:
کپییاوری زهرا، رنجبریان بهرام، کتابی سعیده. بخش بندی چند معیاره بازار برای مشتریان عمده یک شرکت فولاد سازی در ایران با استفاده ازعناصر ارزش پیشنهادی. پژوهشنامه مدیریت اجرایی[Internet]. 1394؛7(13):163-185. Available from: https://sid.ir/paper/505626/fa
IEEE:
کپیزهرا یاوری، بهرام رنجبریان، و سعیده کتابی، “بخش بندی چند معیاره بازار برای مشتریان عمده یک شرکت فولاد سازی در ایران با استفاده ازعناصر ارزش پیشنهادی،” پژوهشنامه مدیریت اجرایی، vol. 7، no. 13، pp. 163–185، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/505626/fa