APA:
کپیبافنده زنده، علیرضا، عالی، صمد، عادل زاده، فرزاد، و عسکرنیا، مسعود. (1394). مدل سازی وفاداری مشتری با استفاده از متدلوژی پویایی شناسی سیستم (مطالعه موردی: شرکت خدمات اینترنت پرسرعت). تحقیقات بازاریابی نوین، 5(4 (پیاپی 19) )، 185-204. SID. https://sid.ir/paper/506603/fa
Vancouver:
کپیبافنده زنده علیرضا، عالی صمد، عادل زاده فرزاد، عسکرنیا مسعود. مدل سازی وفاداری مشتری با استفاده از متدلوژی پویایی شناسی سیستم (مطالعه موردی: شرکت خدمات اینترنت پرسرعت). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(4 (پیاپی 19) ):185-204. Available from: https://sid.ir/paper/506603/fa
IEEE:
کپیعلیرضا بافنده زنده، صمد عالی، فرزاد عادل زاده، و مسعود عسکرنیا، “مدل سازی وفاداری مشتری با استفاده از متدلوژی پویایی شناسی سیستم (مطالعه موردی: شرکت خدمات اینترنت پرسرعت)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 4 (پیاپی 19) ، pp. 185–204، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/506603/fa