Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,129
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

622
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مدل سازی وفاداری مشتری با استفاده از متدلوژی پویایی شناسی سیستم (مطالعه موردی: شرکت خدمات اینترنت پرسرعت)

صفحات

 صفحه شروع 185 | صفحه پایان 204

چکیده

 با توجه به پیچیدگی موضوع وفاداری مشتری, در این مقاله سعی شده با استفاده از پویایی شناسی سیستم, ابتدا مدلی مفهومی برای تبیین وفاداری مشتریان خدمات اینترنت پرسرعت ارایه شود, سپس با شبیه سازی مدل, سناریوهای بهبود وفاداری مشتری ارزیابی می گردد. برای این منظور طبق مراحل متدولوژی مدل سازی استرمن ابتدا وضعیت وفاداری مشتری برای جامعه آماری مشتریان شرکت مورد مطالعه, بررسی شد و الگوهای مرجع (رفتار تاریخی مساله) ارزیابی شد. سپس بر اساس ادبیات نظری, فرضیه پویای مربوط به وفاداری مشتریان با بکارگیری نمودارهای علی حلقوی و نمودار جریان - انباشت ارایه گردید. در مرحله شبیه سازی شرایط اولیه متغیرها, همچنین روابط ریاضی بین متغیرها برآورد شد. پس از آزمون مدل, در مرحله نهایی سناریوهای تبلیغات, بهبود کیفیت ارایه خدمات, و ادامه وضع موجود برای بهبود وفاداری مشتریان بررسی و ارزیابی شد. نتایج حاکی از موثر بودن تاثیر کیفیت ارایه خدمات نسبت به سایر سناریوها در استفاده مجدد مشتریان از خدمات شرکت مذکور بود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    بافنده زنده، علیرضا، عالی، صمد، عادل زاده، فرزاد، و عسکرنیا، مسعود. (1394). مدل سازی وفاداری مشتری با استفاده از متدلوژی پویایی شناسی سیستم (مطالعه موردی: شرکت خدمات اینترنت پرسرعت). تحقیقات بازاریابی نوین، 5(4 (پیاپی 19) )، 185-204. SID. https://sid.ir/paper/506603/fa

    Vancouver: کپی

    بافنده زنده علیرضا، عالی صمد، عادل زاده فرزاد، عسکرنیا مسعود. مدل سازی وفاداری مشتری با استفاده از متدلوژی پویایی شناسی سیستم (مطالعه موردی: شرکت خدمات اینترنت پرسرعت). تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(4 (پیاپی 19) ):185-204. Available from: https://sid.ir/paper/506603/fa

    IEEE: کپی

    علیرضا بافنده زنده، صمد عالی، فرزاد عادل زاده، و مسعود عسکرنیا، “مدل سازی وفاداری مشتری با استفاده از متدلوژی پویایی شناسی سیستم (مطالعه موردی: شرکت خدمات اینترنت پرسرعت)،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 4 (پیاپی 19) ، pp. 185–204، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/506603/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا