APA:
کپیکیهان، جواد. (1394). تحلیل جایگاه آموزش و پرورش چندفرهنگی در محتوای برنامه درسی علوم اجتماعی و فارسی دوره ابتدایی به روش آنتروپی شانون. مطالعات آموزش و آموزشگاهی، 4(12 )، 79-95. SID. https://sid.ir/paper/507524/fa
Vancouver:
کپیکیهان جواد. تحلیل جایگاه آموزش و پرورش چندفرهنگی در محتوای برنامه درسی علوم اجتماعی و فارسی دوره ابتدایی به روش آنتروپی شانون. مطالعات آموزش و آموزشگاهی[Internet]. 1394؛4(12 ):79-95. Available from: https://sid.ir/paper/507524/fa
IEEE:
کپیجواد کیهان، “تحلیل جایگاه آموزش و پرورش چندفرهنگی در محتوای برنامه درسی علوم اجتماعی و فارسی دوره ابتدایی به روش آنتروپی شانون،” مطالعات آموزش و آموزشگاهی، vol. 4، no. 12 ، pp. 79–95، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/507524/fa