APA:
کپیرحیمی، زهرا، طلایی، ابراهیم، ریحانی، ابراهیم، و فردانش، هاشم. (1395). تدریس, با تاکید بر راه حل های چندگانه: گامی به سمت تقویت استدلال ریاضی. مطالعات آموزش و آموزشگاهی، 5(15 )، 121-142. SID. https://sid.ir/paper/507526/fa
Vancouver:
کپیرحیمی زهرا، طلایی ابراهیم، ریحانی ابراهیم، فردانش هاشم. تدریس, با تاکید بر راه حل های چندگانه: گامی به سمت تقویت استدلال ریاضی. مطالعات آموزش و آموزشگاهی[Internet]. 1395؛5(15 ):121-142. Available from: https://sid.ir/paper/507526/fa
IEEE:
کپیزهرا رحیمی، ابراهیم طلایی، ابراهیم ریحانی، و هاشم فردانش، “تدریس, با تاکید بر راه حل های چندگانه: گامی به سمت تقویت استدلال ریاضی،” مطالعات آموزش و آموزشگاهی، vol. 5، no. 15 ، pp. 121–142، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/507526/fa