مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

867
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

262
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

یادگیری تعاملی در دانشگاه های علوم پزشکی ایران: یک ضرورت (نامه به سردبیر)

صفحات

 صفحه شروع 550 | صفحه پایان 551

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 پیشرفت های انسان در قرن اخیر ناشی از یادگیری و فرایندهای یادگیری می باشد، از این رو یادگیری به عنوان محور تمام نهادهای آموزشی مطرح می باشد، از طرفی اعتبار هر نهاد و ارگان آموزشی وابسته به میزان یادگیری فراگیران آن است و یادگیری فراگیران به عنوان یک معیار برای ارزیابی آن موسسه مطرح می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    صالحی نیا، حمید. (1393). یادگیری تعاملی در دانشگاه های علوم پزشکی ایران: یک ضرورت (نامه به سردبیر). گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، 11(4 )، 550-551. SID. https://sid.ir/paper/507672/fa

    Vancouver: کپی

    صالحی نیا حمید. یادگیری تعاملی در دانشگاه های علوم پزشکی ایران: یک ضرورت (نامه به سردبیر). گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)[Internet]. 1393؛11(4 ):550-551. Available from: https://sid.ir/paper/507672/fa

    IEEE: کپی

    حمید صالحی نیا، “یادگیری تعاملی در دانشگاه های علوم پزشکی ایران: یک ضرورت (نامه به سردبیر)،” گام های توسعه در آموزش پزشکی (STRIDES IN DEVELOPMENT OF MEDICAL EDUCATION)، vol. 11، no. 4 ، pp. 550–551، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/507672/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button