Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

517
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

343
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نقش رهبری راهبردی در فعالیت های صنعت بانکداری، با میانجی گری بازاریابی داخلی

صفحات

 صفحه شروع 209 | صفحه پایان 226

چکیده

 زمینه و هدف: رهبری راهبردی یک شایستگی پیچیده و چندبعدی است که ریزه کاری های فراوانی دارد و به دلیل تأثیرات قابل توجه بر ساختار کسب و کار, مدون کردن آن امری دشوار است. به دلیل رابطه نزدیک رهبری راهبردی با مفهوم بازاریابی داخلی و تأثیر آن بر فعالیت های سازمانی, هدف این پژوهش مطالعه و بررسی نقش ابعاد رهبری راهبردی بر اساس مدل 4 بُعدی دیویس بر فعالیت های صنعت بانکداری با بررسی نقش میانجی بازاریابی داخلی است. روش شناسی: این مطالعه از حیث هدف کاربردی است و دادهها به روش پیمایشی گردآوری شدند. به منظور طراحی مدل و توسعة فرضیه ها از مطالعات کتابخانهای و برای سنجش اعتبار مدل و آزمون فرضیه ها از رویکرد کمی مبتنی بر تکنیک مدل سازی معادلات ساختاری به روش حداقل مربعات جزئی با نرم افزار Smart PLS استفاده شد. جامعه آماری شامل مدیران و کارکنان صنعت بانکداری کشور است و نمونه گیری به روش انتخاب ساده تصادفی میان مدیران و کارکنان بانک قوامین صورت گرفت. ابزار گردآوری دادهها, پرسش نامه محقق ساخته است. پایایی پرسش نامه نیز پس از اجرای آزمون آلفای کرونباخ معادل 79/0 و در حد خوب ارزیابی و محاسبه شد. روش تجزیه و تحلیل دادهها, تفسیر دادههای حاصل این پژوهش مبتنی بر تجزیه و تحلیل مدل اندازهگیری و مدل ساختاری در روش مدلسازی معادلات ساختاری است. یافته ها و نتیجه گیری: نتایج نشان داد میان اغلب مؤلفه های رهبری راهبردی با بازاریابی داخلی و اغلب مؤلفه های بازاریابی داخلی با فعالیت های مختلف بانکداری, رابطه مثبت و از لحاظ آماری معنی داری وجود دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    ملکی مین باش رزگاه، مرتضی، امینی خیابانی، غلامرضا، و محمدی، محسن. (1397). نقش رهبری راهبردی در فعالیت های صنعت بانکداری, با میانجی گری بازاریابی داخلی. مدیریت منابع در نیروی انتظامی، 6(1 )، 209-226. SID. https://sid.ir/paper/513026/fa

    Vancouver: کپی

    ملکی مین باش رزگاه مرتضی، امینی خیابانی غلامرضا، محمدی محسن. نقش رهبری راهبردی در فعالیت های صنعت بانکداری, با میانجی گری بازاریابی داخلی. مدیریت منابع در نیروی انتظامی[Internet]. 1397؛6(1 ):209-226. Available from: https://sid.ir/paper/513026/fa

    IEEE: کپی

    مرتضی ملکی مین باش رزگاه، غلامرضا امینی خیابانی، و محسن محمدی، “نقش رهبری راهبردی در فعالیت های صنعت بانکداری, با میانجی گری بازاریابی داخلی،” مدیریت منابع در نیروی انتظامی، vol. 6، no. 1 ، pp. 209–226، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/513026/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا