مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,418
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,378
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

مدیریت دانش بازاریابی و عملکرد صنعت بانکداری ایران

صفحات

 صفحه شروع 79 | صفحه پایان 98

چکیده

 هدف از این مطالعه بررسی تاثیر مدیریت دانش بازاریابی بر عملکرد سازمانی در صنعت بانکداری ایران می باشد. ابتدا مدلی مفهومی تبیین شد و فرضیه های مرتبط با آن توسط روش های کمی مورد تایید قرار گرفت. برای سنجش متغیرهای مدل تحقیق پرسشنامه 29 سوالی طراحی و بین مدیران و معاونین بانک های منطقه 8 تهران توزیع و 110 پرسشنامه بازگشت داده شد که 98 تای آن ها معتبر و قابل استفاده بودند. به منظور بررسی پایایی تحقیق از روش تحلیل عاملی تاییدی و آزمون فرضیه ها از روش معادلات ساختاری استفاده شده است. نتایج نشان داد که مولفه های مدیریت دانش بازاریابی ارتباط مثبت معناداری بر عملکرد سازمان دارند به طوری که بیشترین تاثیر را بر عملکرد بازار و کمترین تاثیر را با عملکرد مالی دارا می باشد. بیشترین تاثیر مدیریت دانش بازاریابی با عملکرد بازار می تواند گویای اهمیت نگرش های دانشی در بازاریابی برای موفقیت در کسب سهم بازار و جایگاه بالا در صنعت بانکداری باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    جعفری، مصطفی، و رضایی، فاطمه. (1395). مدیریت دانش بازاریابی و عملکرد صنعت بانکداری ایران. کاوش های مدیریت بازرگانی، 8(16 )، 79-98. SID. https://sid.ir/paper/197143/fa

    Vancouver: کپی

    جعفری مصطفی، رضایی فاطمه. مدیریت دانش بازاریابی و عملکرد صنعت بانکداری ایران. کاوش های مدیریت بازرگانی[Internet]. 1395؛8(16 ):79-98. Available from: https://sid.ir/paper/197143/fa

    IEEE: کپی

    مصطفی جعفری، و فاطمه رضایی، “مدیریت دانش بازاریابی و عملکرد صنعت بانکداری ایران،” کاوش های مدیریت بازرگانی، vol. 8، no. 16 ، pp. 79–98، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/197143/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button