APA:
کپیگرجی، ی.، سیف، ع.، و دلاور، ع.. (1384). مقایسه اثربخشی کاربرد روش های اصلاح رفتار والدین و معلمان و ترکیب هر دو در کاهش نشانه های اختلال بیش فعالی و نقص توجه دانش آموزان دوره ابتدایی. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، 7(23)، 1-22. SID. https://sid.ir/paper/508318/fa
Vancouver:
کپیگرجی ی.، سیف ع.، دلاور ع.. مقایسه اثربخشی کاربرد روش های اصلاح رفتار والدین و معلمان و ترکیب هر دو در کاهش نشانه های اختلال بیش فعالی و نقص توجه دانش آموزان دوره ابتدایی. دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی[Internet]. 1384؛7(23):1-22. Available from: https://sid.ir/paper/508318/fa
IEEE:
کپیی. گرجی، ع. سیف، و ع. دلاور، “مقایسه اثربخشی کاربرد روش های اصلاح رفتار والدین و معلمان و ترکیب هر دو در کاهش نشانه های اختلال بیش فعالی و نقص توجه دانش آموزان دوره ابتدایی،” دانش و پژوهش در روان شناسی کاربردی، vol. 7، no. 23، pp. 1–22، 1384، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/508318/fa