APA:
کپیدانایی، ابوالفضل، و معین، مسلم. (1396). بررسی تاثیر استراتژی رسانه های اجتماعی بر استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی و عملکرد سازمانی فروشگاه های زنجیره ای. پژوهش های مدیریت راهبردی، 23(66 )، 111-141. SID. https://sid.ir/paper/509047/fa
Vancouver:
کپیدانایی ابوالفضل، معین مسلم. بررسی تاثیر استراتژی رسانه های اجتماعی بر استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی و عملکرد سازمانی فروشگاه های زنجیره ای. پژوهش های مدیریت راهبردی[Internet]. 1396؛23(66 ):111-141. Available from: https://sid.ir/paper/509047/fa
IEEE:
کپیابوالفضل دانایی، و مسلم معین، “بررسی تاثیر استراتژی رسانه های اجتماعی بر استراتژی بازاریابی رسانه های اجتماعی و عملکرد سازمانی فروشگاه های زنجیره ای،” پژوهش های مدیریت راهبردی، vol. 23، no. 66 ، pp. 111–141، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/509047/fa