APA:
کپیسجادی جاغرق، سیدعبداله، قرائتی، علیرضا، و حیدری، مجید. (1394). نقش رسانه های اجتماعی در بازاریابی و تاثیر بر ساختار سازمانی. مطالعات رسانه ای، 10(28)، 127-143. SID. https://sid.ir/paper/212024/fa
Vancouver:
کپیسجادی جاغرق سیدعبداله، قرائتی علیرضا، حیدری مجید. نقش رسانه های اجتماعی در بازاریابی و تاثیر بر ساختار سازمانی. مطالعات رسانه ای[Internet]. 1394؛10(28):127-143. Available from: https://sid.ir/paper/212024/fa
IEEE:
کپیسیدعبداله سجادی جاغرق، علیرضا قرائتی، و مجید حیدری، “نقش رسانه های اجتماعی در بازاریابی و تاثیر بر ساختار سازمانی،” مطالعات رسانه ای، vol. 10، no. 28، pp. 127–143، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/212024/fa