Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

6,028
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

2,672
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نقش رسانه های اجتماعی در بازاریابی و تاثیر بر ساختار سازمانی

صفحات

 صفحه شروع 127 | صفحه پایان 143

چکیده

 رسانه اجتماعی توصیف ابزارهای آنلاین است که مردم از آن برای اشتراک محتوا, پروفایل ها, نظرات, دیدگاه ها, تجربیات و افکار استفاده می کنند. تفاوت اصلی رسانه های اجتماعی با شبکه های اجتماعی در این است که رسانه های اجتماعی راهی برای انتقال و یا اشتراک گذاری اطلاعات با مخاطبان گسترده است؛ در حالی که شبکه های اجتماعی عامل تعامل است. گروه هایی از مردم با منافع مشترک, یا ذهن مشابه, وابسته با یکدیگر که در سایت های شبکه های اجتماعی رابطه ایجاد می کنند. رسانه اجتماعی, اجتماعی سازی یک سازمان و درگیر کردن عوامل انسانی در فرآیند رویه ها و فلسفه های یک سازمان است. در این مقاله, نقش رسانه های اجتماعی به عنوان عاملی تاثیرگذار در بازاریابی و موثر بر ساختار سازمانی با نگاه ویژه به بانکداری الکترونیک و بانکداری اجتماعی مورد بحث قرار می گیرد. مولفه ها و نقشه راه نفوذ بانک ها به درون رسانه های اجتماعی بیان می گردد و با ارائه جداولی از حضور بانک های خارجی در سایت های رسانه های اجتماعی پربازدید و بحث پیرامون نقش این رسانه ها در بسترسازی تعاملات بانکی با نسل جدید به منظور ایجاد مشتریانی وفادار, به عواملی همچون کاهش هزینه ها, کسب اعتماد نسل جدید, افزایش درآمد و اهمیت برند بانک ها در رسانه های مذکور پرداخته می شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سجادی جاغرق، سیدعبداله، قرائتی، علیرضا، و حیدری، مجید. (1394). نقش رسانه های اجتماعی در بازاریابی و تاثیر بر ساختار سازمانی. مطالعات رسانه ای، 10(28)، 127-143. SID. https://sid.ir/paper/212024/fa

    Vancouver: کپی

    سجادی جاغرق سیدعبداله، قرائتی علیرضا، حیدری مجید. نقش رسانه های اجتماعی در بازاریابی و تاثیر بر ساختار سازمانی. مطالعات رسانه ای[Internet]. 1394؛10(28):127-143. Available from: https://sid.ir/paper/212024/fa

    IEEE: کپی

    سیدعبداله سجادی جاغرق، علیرضا قرائتی، و مجید حیدری، “نقش رسانه های اجتماعی در بازاریابی و تاثیر بر ساختار سازمانی،” مطالعات رسانه ای، vol. 10، no. 28، pp. 127–143، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/212024/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا