APA:
کپیجهانیان، سعید، و محمودصالحی، مهدی. (1394). استخراج مولفه های آمیخته بازاریابی اینترنتی: یک طرح پژوهش ترکیبی. پژوهش های مدیریت در ایران، 19(3)، 55-75. SID. https://sid.ir/paper/510240/fa
Vancouver:
کپیجهانیان سعید، محمودصالحی مهدی. استخراج مولفه های آمیخته بازاریابی اینترنتی: یک طرح پژوهش ترکیبی. پژوهش های مدیریت در ایران[Internet]. 1394؛19(3):55-75. Available from: https://sid.ir/paper/510240/fa
IEEE:
کپیسعید جهانیان، و مهدی محمودصالحی، “استخراج مولفه های آمیخته بازاریابی اینترنتی: یک طرح پژوهش ترکیبی،” پژوهش های مدیریت در ایران، vol. 19، no. 3، pp. 55–75، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/510240/fa