مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

2,017
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

1,267
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی موانع توسعه فروش اینترنتی: رویکرد پژوهش آمیخته

صفحات

 صفحه شروع 111 | صفحه پایان 126

چکیده

 این پژوهش با مطرح کردن پنج سوال, به شناسایی موانع اصلی و فرعی گسترش فروش اینترنتی در ایران و اولویت بندی آنها پرداخته است. این پژوهش از نوع آمیخته و از شاخه اتصال داده های کیفی و سپس کمی با تاکید بر مرحله کمی است. با تحلیل محتوای مصاحبه ها با مدیران هفت فروشگاه اینترنتی, فهرستی شامل 45 مانع جزئی شناسایی شد. این موانع در قالب نه طبقه مانع فرعی و چهار طبقه مانع اصلی طبقه بندی شد. در مرحله کمی, پرسشنامه ای 51 سوالی حاوی شش سوال جمعیت شناختی و 45 سوال تخصصی طراحی شد. نتایج بخش کمی نشان داد که موانع اصلی فروش اینترنتی به ترتیب اهمیت عبارتند از: حقوقی دولتی, فرهنگی, زیرساختی و مدیریتی. یافته ها همچنین, نشان داد, موانع فرعی فروش اینترنتی به ترتیب اهمیت عبارتند از: قانونی, دولت, مخابراتی, جامعه, نیروی کار, حمل و نقل, مالی, مشتریان.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

    استناددهی

    APA: کپی

    عزیزی، شهریار، و بسحاق، مریم. (1391). شناسایی موانع توسعه فروش اینترنتی: رویکرد پژوهش آمیخته. مدیریت تولید و عملیات، 3(2 (پیاپی 5))، 111-126. SID. https://sid.ir/paper/217611/fa

    Vancouver: کپی

    عزیزی شهریار، بسحاق مریم. شناسایی موانع توسعه فروش اینترنتی: رویکرد پژوهش آمیخته. مدیریت تولید و عملیات[Internet]. 1391؛3(2 (پیاپی 5)):111-126. Available from: https://sid.ir/paper/217611/fa

    IEEE: کپی

    شهریار عزیزی، و مریم بسحاق، “شناسایی موانع توسعه فروش اینترنتی: رویکرد پژوهش آمیخته،” مدیریت تولید و عملیات، vol. 3، no. 2 (پیاپی 5)، pp. 111–126، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/217611/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button