مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

100
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

55
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نظریه های پرستاری در سرفصل های دروس برنامه های آموزشی است ولی اثری از کاربرد آن در بالین دیده نمی شود (نامه به سردبیر)

صفحات

 صفحه شروع 184 | صفحه پایان 185

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 سردبیر محترم مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی: نظریه های پرستاری پایه های علم پرستاری را تشکیل می دهند، چارچوب و اهدافی را جهت بررسی و شناخت، تشخیص و اقدامات پرستاری مهیا می کند و ابزاری هستند که باعث می شود بالین موثرتر و کامل تر جلوه کند و به تشخیص تاثیرات و نتایج کمک شایانی می کند. . .

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سعادت مهر، سیدرضا، ثناگو، اکرم، و جویباری، لیلا. (1399). نظریه های پرستاری در سرفصل های دروس برنامه های آموزشی است ولی اثری از کاربرد آن در بالین دیده نمی شود (نامه به سردبیر). مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، 20(83 )، 184-185. SID. https://sid.ir/paper/510659/fa

    Vancouver: کپی

    سعادت مهر سیدرضا، ثناگو اکرم، جویباری لیلا. نظریه های پرستاری در سرفصل های دروس برنامه های آموزشی است ولی اثری از کاربرد آن در بالین دیده نمی شود (نامه به سردبیر). مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی[Internet]. 1399؛20(83 ):184-185. Available from: https://sid.ir/paper/510659/fa

    IEEE: کپی

    سیدرضا سعادت مهر، اکرم ثناگو، و لیلا جویباری، “نظریه های پرستاری در سرفصل های دروس برنامه های آموزشی است ولی اثری از کاربرد آن در بالین دیده نمی شود (نامه به سردبیر)،” مجله ایرانی آموزش در علوم پزشکی، vol. 20، no. 83 ، pp. 184–185، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/510659/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button