APA:
کپیبهاری، جعفر، صالحی، صادق، و بذله، مرجان. (1397). تاثیر تعهد مدیریت در کیفیت خدمات بر رضایت شغلی کارکنان در صنعت هتل داری (مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره شهر تبریز). مطالعات اجتماعی گردشگری، 6(11 )، 27-56. SID. https://sid.ir/paper/511140/fa
Vancouver:
کپیبهاری جعفر، صالحی صادق، بذله مرجان. تاثیر تعهد مدیریت در کیفیت خدمات بر رضایت شغلی کارکنان در صنعت هتل داری (مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره شهر تبریز). مطالعات اجتماعی گردشگری[Internet]. 1397؛6(11 ):27-56. Available from: https://sid.ir/paper/511140/fa
IEEE:
کپیجعفر بهاری، صادق صالحی، و مرجان بذله، “تاثیر تعهد مدیریت در کیفیت خدمات بر رضایت شغلی کارکنان در صنعت هتل داری (مورد مطالعه: هتل های پنج ستاره شهر تبریز)،” مطالعات اجتماعی گردشگری، vol. 6، no. 11 ، pp. 27–56، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/511140/fa