APA:
کپیبهمنی، اکبر، مهدوی راد، محمدرضا، و بلوچی، حسین. (1395). بررسی رابطه ی بدبینی سازمانی با کیفیت خدمات ارائه شده کارکنان با نقش میانجی گری و تعدیل گری تعهد سازمانی. پژوهش های مدیریت عمومی، 9(31 )، 161-185. SID. https://sid.ir/paper/222157/fa
Vancouver:
کپیبهمنی اکبر، مهدوی راد محمدرضا، بلوچی حسین. بررسی رابطه ی بدبینی سازمانی با کیفیت خدمات ارائه شده کارکنان با نقش میانجی گری و تعدیل گری تعهد سازمانی. پژوهش های مدیریت عمومی[Internet]. 1395؛9(31 ):161-185. Available from: https://sid.ir/paper/222157/fa
IEEE:
کپیاکبر بهمنی، محمدرضا مهدوی راد، و حسین بلوچی، “بررسی رابطه ی بدبینی سازمانی با کیفیت خدمات ارائه شده کارکنان با نقش میانجی گری و تعدیل گری تعهد سازمانی،” پژوهش های مدیریت عمومی، vol. 9، no. 31 ، pp. 161–185، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/222157/fa