APA:
کپیطوفانی نژاد، احسان، زارعی زوارکی، اسماعیل، شریفی درآمدی، پرویز، داوسن، شین، نیلی احمدآبادی، محمدرضا، و دلاور، علی. (1397). طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی محیط یادگیری غنی شده با شبکه های اجتماعی مجازی برای دانش آموزان با آسیب شنوایی. روانشناسی افراد استثنایی، 8(29 )، 1-34. SID. https://sid.ir/paper/512156/fa
Vancouver:
کپیطوفانی نژاد احسان، زارعی زوارکی اسماعیل، شریفی درآمدی پرویز، داوسن شین، نیلی احمدآبادی محمدرضا، دلاور علی. طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی محیط یادگیری غنی شده با شبکه های اجتماعی مجازی برای دانش آموزان با آسیب شنوایی. روانشناسی افراد استثنایی[Internet]. 1397؛8(29 ):1-34. Available from: https://sid.ir/paper/512156/fa
IEEE:
کپیاحسان طوفانی نژاد، اسماعیل زارعی زوارکی، پرویز شریفی درآمدی، شین داوسن، محمدرضا نیلی احمدآبادی، و علی دلاور، “طراحی و اعتباریابی الگوی آموزشی محیط یادگیری غنی شده با شبکه های اجتماعی مجازی برای دانش آموزان با آسیب شنوایی،” روانشناسی افراد استثنایی، vol. 8، no. 29 ، pp. 1–34، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/512156/fa