Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

604
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

221
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

سنجش سطح وفاداری کاربران کتابخانه دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران نسبت به خدمات کتابخانه و تعیین شاخص های موثر بر آن

صفحات

 صفحه شروع 57 | صفحه پایان 84

چکیده

 کتابخانه ها مانند دیگر سازمان ها در دنیای امروز باید برای حصول موفقیت و حفظ بقای خویش به دنبال کسب وفاداری کاربران خود باشند.هدف: هدف کلی پژوهش, سنجش سطح وفاداری کاربران کتابخانه دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران نسبت به خدمات کتابخانه و تعیین شاخص های موثر بر آن است.اصالت پژوهش: در ایران تاکنون هیچ پژوهشی درباره سنجش وفاداری کاربران یک کتابخانه دانشگاهی و با شرایط پژوهش حاضر انجام نشده است.یافته ها: سطح وفاداری در 60.1% کاربران کتابخانه دانشکده ادبیات دانشگاه تهران زیاد, 39.4% متوسط و در 0.5% از دانشجویان در سطح کم بوده است. شاخص های «هزینه های خدمات» و «کیفیت کلی خدمات ارائه شده» به ترتیب با میانگین 0.87 (SD=08.4) و 82/0 (SD=05.4) بالاترین امتیاز را در رابطه با متغیر «سطح وفاداری» به خود اختصاص داده اند.روش: این پژوهش از نوع توصیفی است. جامعه آماری شامل تمامی کاربران دانشجوی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران به تعداد 2150 نفر در سطوح تحصیلی کارشناسی, کارشناسی ارشد و دکتری است. ابزار گردآوری اطلاعات, پرسش نامه ارزیابی میزان وفاداری مشتری است که آلفای کرونباخ آن 0.7 تخمین زده شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    امینی، مریم، و پشوتنی زاده، میترا. (1395). سنجش سطح وفاداری کاربران کتابخانه دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران نسبت به خدمات کتابخانه و تعیین شاخص های موثر بر آن. کتابداری و اطلاع رسانی، 19(4 )، 57-84. SID. https://sid.ir/paper/512433/fa

    Vancouver: کپی

    امینی مریم، پشوتنی زاده میترا. سنجش سطح وفاداری کاربران کتابخانه دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران نسبت به خدمات کتابخانه و تعیین شاخص های موثر بر آن. کتابداری و اطلاع رسانی[Internet]. 1395؛19(4 ):57-84. Available from: https://sid.ir/paper/512433/fa

    IEEE: کپی

    مریم امینی، و میترا پشوتنی زاده، “سنجش سطح وفاداری کاربران کتابخانه دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران نسبت به خدمات کتابخانه و تعیین شاخص های موثر بر آن،” کتابداری و اطلاع رسانی، vol. 19، no. 4 ، pp. 57–84، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/512433/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا