APA:
کپیکاریزنوئی، امیر، ناجی عظیمی، زهرا، و پویا، علیرضا. (1394). بکارگیری روش ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی, شبیه سازی مونت کارلو و پرامتی به منظور اولویت بندی و انتخاب بازار مناسب. تحقیقات بازاریابی نوین، 5(1 (پیاپی 16) )، 89-105. SID. https://sid.ir/paper/512453/fa
Vancouver:
کپیکاریزنوئی امیر، ناجی عظیمی زهرا، پویا علیرضا. بکارگیری روش ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی, شبیه سازی مونت کارلو و پرامتی به منظور اولویت بندی و انتخاب بازار مناسب. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(1 (پیاپی 16) ):89-105. Available from: https://sid.ir/paper/512453/fa
IEEE:
کپیامیر کاریزنوئی، زهرا ناجی عظیمی، و علیرضا پویا، “بکارگیری روش ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی, شبیه سازی مونت کارلو و پرامتی به منظور اولویت بندی و انتخاب بازار مناسب،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 1 (پیاپی 16) ، pp. 89–105، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/512453/fa