2558
نتیجه یافت شد
اعمال فیلتر
تعداد صفحات
انتقال به صفحه
آرشیو
سال
دوره(شماره)
مشاهده شمارگان
مقاله نشریه
دانلود
نسخه انگلیسی
امکان سنجی پیاده سازی بازاریابی الکترونیکی در بازار فرش دستباف استان فارس
دعایی حبیب اله | بی غم زینب
تحقیقات بازاریابی نوین
سال:
دوره:
شماره:
صفحات:
استنادات:
بازدید:
دانلود:
لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.
بیشتر
بازدید 1580
تخصیص بهینه بودجه های ارتباط با مشتری با رویکرد بهینه سازی استوار با هدف بیشینه سازی حقوق صاحبان سهام از ارزش مشتری (CE)
اشتیاقی فاطمه | نخعی کمال آبادی عیسی | البدوی امیر
بازدید 277
ارزیابی اثربخشی تبلیغات اینترنتی در بازار فرش ایران
یزدانی ناصر
بازدید 770
طراحی سیستم خبره فازی برای اندازه گیری کیفیت خدمات بانکداری الکترونیکی
نصری نصرآبادی شهره | حسن زاده علیرضا | رجب زاده قطری علی
بازدید 675
بکارگیری روش ترکیبی تحلیل سلسله مراتبی، شبیه سازی مونت کارلو و پرامتی به منظور اولویت بندی و انتخاب بازار مناسب
کاریزنوئی امیر | ناجی عظیمی زهرا | پویا علیرضا
بازدید 445
بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر حس گری و شکل گیری استراتژی خلاق و به موقع بازاریابی (مورد مطالعه صادرکنندگان کاشی و سرامیک)
حسین زاده شهری معصومه | حبیبی معصومه | حیدری وجیهه
بازدید 895
بررسی تاثیر تاکتیک های بازاریابی رابطه مند بر رضایت و وفاداری مشتریان شرکت بیمه ایران
شیرخدایی میثم | نجات سهیل | اکبری امیر
بازدید 1105
بررسی الگوی وفاداری مشتریان در فروشگاه های زنجیره ای ایران
صنایعی علی | حدادیان علیرضا | باقریه مشهدی امیرحسین
بازدید 689
بررسی تاثیر محرک های ارزش ویژه برند برطنین برند دانشگاه (مورد مطالعه: دانشگاه های امیرکبیر، تربیت مدرس، تهران و شریف)
خدادادحسینی سیدحمید | کریمیان مجتبی | مشبکی اصغر
بازدید 855
طراحی الگوی وفاداری برند در صنعت لاستیک: نقش تعدیلگر ارزش درک شده
فیض داوود | فارسی زاده حسین | دهقانی سلطانی مهدی | قهری شیرین آبادی الهه
بازدید 687
توسعه مدل عوامل موثر بر رضایت مشتریان در بانکداری سنتی و الکترونیکی
حیدری حامد | موسی خانی مرتضی
بازدید 943
اولویت بندی عوامل موثر بر وفاداری مشتریان شرکت کاله
رضایی گالشپل عبداله | آقاجانی حسنعلی | یحیی زاده فر محمود
بازدید 1020