APA:
کپیمحمدیان، محمود، دهدشتی شاهرخ، زهره، خانلری، امیر، و ظهوری، بهاره. (1395). شناسایی الزام های مسئولیت اجتماعی تولیدکنندگان کالاهای تند مصرف در حوزه بازاریابی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 15(4 (پیاپی 28) )، 27-43. SID. https://sid.ir/paper/513088/fa
Vancouver:
کپیمحمدیان محمود، دهدشتی شاهرخ زهره، خانلری امیر، ظهوری بهاره. شناسایی الزام های مسئولیت اجتماعی تولیدکنندگان کالاهای تند مصرف در حوزه بازاریابی. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1395؛15(4 (پیاپی 28) ):27-43. Available from: https://sid.ir/paper/513088/fa
IEEE:
کپیمحمود محمدیان، زهره دهدشتی شاهرخ، امیر خانلری، و بهاره ظهوری، “شناسایی الزام های مسئولیت اجتماعی تولیدکنندگان کالاهای تند مصرف در حوزه بازاریابی،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 15، no. 4 (پیاپی 28) ، pp. 27–43، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/513088/fa