مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

387
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

198
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

تأثیر شهروندی شرکتی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات توصیه ای

صفحات

 صفحه شروع 179 | صفحه پایان 196

چکیده

 پژوهش حاضر تأثیر شهروندی شرکتی را بر وفاداری مشتریان و تبلیغات توصیه ای از طریق متغیرهای شهرت شرکت, ارزش ویژه برند و رضایت مشتریان بررسی می کند که با توجه به هدف, کاربردی و از نظر گردآوری داده ها جزو پژوهش های توصیفی-پیمایشی است. جامعه آماری پژوهش, بیمه گذاران شرکت «بیمه ایران» در شهر تهران هستند. برای نمونه گیری از روش نمونه گیری در دسترس استفاده شد و تعداد نمونه موردنظر 400 نفر به دست آمد. برای بررسی وتحلیل داده ها و آزمون فرضیه های پژوهش از روش تحلیل عاملی تأییدی و تحلیل مسیر با استفاده از نرم افزارهای LISREL8. 8 و WarpPLS4 استفاده شد. یافته های پژوهش حاکی از تأثیر مثبت و معنادار شهروندی شرکتی بر شهرت شرکت, رضایت مشتریان و ارزش ویژه برند است. رضایت مشتری نیز بر شهرت شرکت, وفاداری مشتریان و ارزش ویژه برند تأثیر مثبت و معناداری دارد؛ همچنین شهرت شرکت بر ارزش ویژه برند و تبلیغات توصیه ای تأثیر مثبت و معناداری دارد؛ درنهایت ارزش ویژه برند بر وفاداری مشتریان و وفاداری مشتریان نیز بر تبلیغات توصیه ای تأثیر مثبت و معنادار دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    سلطانی، مرتضی، اسفیدانی، محمدرحیم، و نجات، سهیل. (1395). تأثیر شهروندی شرکتی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات توصیه ای. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 15(1 (پیاپی 25))، 179-196. SID. https://sid.ir/paper/513292/fa

    Vancouver: کپی

    سلطانی مرتضی، اسفیدانی محمدرحیم، نجات سهیل. تأثیر شهروندی شرکتی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات توصیه ای. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1395؛15(1 (پیاپی 25)):179-196. Available from: https://sid.ir/paper/513292/fa

    IEEE: کپی

    مرتضی سلطانی، محمدرحیم اسفیدانی، و سهیل نجات، “تأثیر شهروندی شرکتی بر وفاداری مشتریان و تبلیغات توصیه ای،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 15، no. 1 (پیاپی 25)، pp. 179–196، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/513292/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button