APA:
کپیمحمدحسینی، نسرین، منصوری موید، فرشته، و دلخواه، جلیل. (1398). وفاداری مشتریان: بررسی نقش نوآوری, ارزش ویژه مشتری, فرهنگ پذیری و تبلیغات. پژوهشنامه مدیریت اجرایی، 11(22 )، 13-34. SID. https://sid.ir/paper/359852/fa
Vancouver:
کپیمحمدحسینی نسرین، منصوری موید فرشته، دلخواه جلیل. وفاداری مشتریان: بررسی نقش نوآوری, ارزش ویژه مشتری, فرهنگ پذیری و تبلیغات. پژوهشنامه مدیریت اجرایی[Internet]. 1398؛11(22 ):13-34. Available from: https://sid.ir/paper/359852/fa
IEEE:
کپینسرین محمدحسینی، فرشته منصوری موید، و جلیل دلخواه، “وفاداری مشتریان: بررسی نقش نوآوری, ارزش ویژه مشتری, فرهنگ پذیری و تبلیغات،” پژوهشنامه مدیریت اجرایی، vol. 11، no. 22 ، pp. 13–34، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/359852/fa