APA:
کپیرحیم نیا، فریبرز، زینوندلرستانی، حنظله، و یاراحمدی، علی. (1393). تأثیر تبلیغات توصیه ای و واکنش های مشتریان. مطالعات مدیریت راهبردی، 5(17 )، 195-214. SID. https://sid.ir/paper/181695/fa
Vancouver:
کپیرحیم نیا فریبرز، زینوندلرستانی حنظله، یاراحمدی علی. تأثیر تبلیغات توصیه ای و واکنش های مشتریان. مطالعات مدیریت راهبردی[Internet]. 1393؛5(17 ):195-214. Available from: https://sid.ir/paper/181695/fa
IEEE:
کپیفریبرز رحیم نیا، حنظله زینوندلرستانی، و علی یاراحمدی، “تأثیر تبلیغات توصیه ای و واکنش های مشتریان،” مطالعات مدیریت راهبردی، vol. 5، no. 17 ، pp. 195–214، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/181695/fa