APA:
کپیخسروتاش، پریسا، ابوالمعالی الحسینی، خدیجه، و هاشمیان، کیانوش. (1396). مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی و آموزش اجتماعی- هیجانی بر بهبود عملکرد توجه مداوم در دانش آموزان با اختلال ریاضی. روانشناسی افراد استثنایی، 7(27 )، 79-113. SID. https://sid.ir/paper/513394/fa
Vancouver:
کپیخسروتاش پریسا، ابوالمعالی الحسینی خدیجه، هاشمیان کیانوش. مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی و آموزش اجتماعی- هیجانی بر بهبود عملکرد توجه مداوم در دانش آموزان با اختلال ریاضی. روانشناسی افراد استثنایی[Internet]. 1396؛7(27 ):79-113. Available from: https://sid.ir/paper/513394/fa
IEEE:
کپیپریسا خسروتاش، خدیجه ابوالمعالی الحسینی، و کیانوش هاشمیان، “مقایسه اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی و آموزش اجتماعی- هیجانی بر بهبود عملکرد توجه مداوم در دانش آموزان با اختلال ریاضی،” روانشناسی افراد استثنایی، vol. 7، no. 27 ، pp. 79–113، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/513394/fa