APA:
کپیمحمدیانی، زهرا، اسماعیلی، محمودرضا، و وحدتی، حجت. (1397). بررسی تأثیر تفکر استراتژیک بر مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتریان در نظام بانکی. پژوهش های مدیریت راهبردی، 24(69 )، 57-82. SID. https://sid.ir/paper/513554/fa
Vancouver:
کپیمحمدیانی زهرا، اسماعیلی محمودرضا، وحدتی حجت. بررسی تأثیر تفکر استراتژیک بر مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتریان در نظام بانکی. پژوهش های مدیریت راهبردی[Internet]. 1397؛24(69 ):57-82. Available from: https://sid.ir/paper/513554/fa
IEEE:
کپیزهرا محمدیانی، محمودرضا اسماعیلی، و حجت وحدتی، “بررسی تأثیر تفکر استراتژیک بر مدیریت کیفیت جامع و رضایت مشتریان در نظام بانکی،” پژوهش های مدیریت راهبردی، vol. 24، no. 69 ، pp. 57–82، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/513554/fa