APA:
کپیمصدق، محمدجواد، و قهرمانی، سمیرا. (1396). طراحی مدل عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی الکترونیکی تورهای خارجی (مورد مطالعه: آژانس های مسافرتی شهر تهران). راهبردهای بازرگانی، 24 (دوره جدید)(10 )، 111-126. SID. https://sid.ir/paper/515856/fa
Vancouver:
کپیمصدق محمدجواد، قهرمانی سمیرا. طراحی مدل عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی الکترونیکی تورهای خارجی (مورد مطالعه: آژانس های مسافرتی شهر تهران). راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1396؛24 (دوره جدید)(10 ):111-126. Available from: https://sid.ir/paper/515856/fa
IEEE:
کپیمحمدجواد مصدق، و سمیرا قهرمانی، “طراحی مدل عوامل موثر بر موفقیت بازاریابی الکترونیکی تورهای خارجی (مورد مطالعه: آژانس های مسافرتی شهر تهران)،” راهبردهای بازرگانی، vol. 24 (دوره جدید)، no. 10 ، pp. 111–126، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/515856/fa