APA:
کپیطباطبایی نسب، سیدمحمد، و ماه آورپور، فهیمه. (1395). بررسی تعامل بین عوامل چهارگانه موثر بر شهرت برند و نقش آن برتبلیغات توصیه ای. مدیریت برند، 3(6 )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/516771/fa
Vancouver:
کپیطباطبایی نسب سیدمحمد، ماه آورپور فهیمه. بررسی تعامل بین عوامل چهارگانه موثر بر شهرت برند و نقش آن برتبلیغات توصیه ای. مدیریت برند[Internet]. 1395؛3(6 ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/516771/fa
IEEE:
کپیسیدمحمد طباطبایی نسب، و فهیمه ماه آورپور، “بررسی تعامل بین عوامل چهارگانه موثر بر شهرت برند و نقش آن برتبلیغات توصیه ای،” مدیریت برند، vol. 3، no. 6 ، pp. 0–0، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/516771/fa