APA:
کپیعلون آبادی، جعفر. (1397). بررسی جایگاه تبلیغات و ابزار مناسب آن در توسعه گردشگری زیارتی شاهچراغ(ع). رهیافت فرهنگ دینی، 1(2)، 131-149. SID. https://sid.ir/paper/516809/fa
Vancouver:
کپیعلون آبادی جعفر. بررسی جایگاه تبلیغات و ابزار مناسب آن در توسعه گردشگری زیارتی شاهچراغ(ع). رهیافت فرهنگ دینی[Internet]. 1397؛1(2):131-149. Available from: https://sid.ir/paper/516809/fa
IEEE:
کپیجعفر علون آبادی، “بررسی جایگاه تبلیغات و ابزار مناسب آن در توسعه گردشگری زیارتی شاهچراغ(ع)،” رهیافت فرهنگ دینی، vol. 1، no. 2، pp. 131–149، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/516809/fa