Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

241
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

111
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

سخن سردبیر

صفحات

 صفحه شروع 0 | صفحه پایان 0

کلیدواژه

ثبت نشده است

چکیده

 سخن سردبیر تحقیقات جدید نشان می دهد که مصرف کنندگان باید بیشتر طرفدار برند باشند تا محصولات تولید شده. چرا که تحولات جدید در بازارها، شرایطی را بوجود آورده است که مصرف کننده وفادار، به سختی یافت می شود. لذا برندهای موفق تر در بین همه بخش ها، از برنامه های وفاداری به عنوان تاکتیکهای بازاریابی استفاده می کنند. این کار برای ترغیب، تکرار معامله و شناختن بیشتر مشتریان انجام می پذیرد. . . .

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    صنایعی، علی. (1398). سخن سردبیر. مطالعات رفتار مصرف کننده، 6(1 )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/517794/fa

    Vancouver: کپی

    صنایعی علی. سخن سردبیر. مطالعات رفتار مصرف کننده[Internet]. 1398؛6(1 ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/517794/fa

    IEEE: کپی

    علی صنایعی، “سخن سردبیر،” مطالعات رفتار مصرف کننده، vol. 6، no. 1 ، pp. 0–0، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/517794/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا