APA:
کپیفیض، داوود، میرمحمدی، سیدمحمد، و ایزدخواه، محمدمهدی. (1396). طراحی و ارائه ی مدل برندسازی ملی ایران با استفاده از نظریه مبنایی و مدل-سازی ساختاری تفسیری(ISM). راهبردهای بازرگانی، 24 (دوره جدید)(10 )، 79-98. SID. https://sid.ir/paper/517801/fa
Vancouver:
کپیفیض داوود، میرمحمدی سیدمحمد، ایزدخواه محمدمهدی. طراحی و ارائه ی مدل برندسازی ملی ایران با استفاده از نظریه مبنایی و مدل-سازی ساختاری تفسیری(ISM). راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1396؛24 (دوره جدید)(10 ):79-98. Available from: https://sid.ir/paper/517801/fa
IEEE:
کپیداوود فیض، سیدمحمد میرمحمدی، و محمدمهدی ایزدخواه، “طراحی و ارائه ی مدل برندسازی ملی ایران با استفاده از نظریه مبنایی و مدل-سازی ساختاری تفسیری(ISM)،” راهبردهای بازرگانی، vol. 24 (دوره جدید)، no. 10 ، pp. 79–98، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/517801/fa