APA:
کپیمحمدیان، محمود، و ظهوری، بهاره. (1395). تدوین مدلی برای ساخت برند اجتماعی: رویکردی نوین به برندسازی. علوم مدیریت ایران، 11(43)، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/518933/fa
Vancouver:
کپیمحمدیان محمود، ظهوری بهاره. تدوین مدلی برای ساخت برند اجتماعی: رویکردی نوین به برندسازی. علوم مدیریت ایران[Internet]. 1395؛11(43):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/518933/fa
IEEE:
کپیمحمود محمدیان، و بهاره ظهوری، “تدوین مدلی برای ساخت برند اجتماعی: رویکردی نوین به برندسازی،” علوم مدیریت ایران، vol. 11، no. 43، pp. 0–0، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/518933/fa