APA:
کپیحکیم زاده، ر.، لواسانی، م.، و نوروزی، س.. (1393). اثربخشی آموزش های شناختی - رفتاری بر کاهش اهمال کاری دانش آموزان. پژوهش های کاربردی روانشناختی (روانشناسی و علوم تربیتی)، -(5)، 81-88. SID. https://sid.ir/paper/517865/fa
Vancouver:
کپیحکیم زاده ر.، لواسانی م.، نوروزی س.. اثربخشی آموزش های شناختی - رفتاری بر کاهش اهمال کاری دانش آموزان. پژوهش های کاربردی روانشناختی (روانشناسی و علوم تربیتی)[Internet]. 1393؛-(5):81-88. Available from: https://sid.ir/paper/517865/fa
IEEE:
کپیر. حکیم زاده، م. لواسانی، و س. نوروزی، “اثربخشی آموزش های شناختی - رفتاری بر کاهش اهمال کاری دانش آموزان،” پژوهش های کاربردی روانشناختی (روانشناسی و علوم تربیتی)، vol. -، no. 5، pp. 81–88، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/517865/fa