APA:
کپیقاضی زاده، مصطفی، سرداری، احمد، و زندیه، زهره. (1391). تعیین عوامل مرتبط با قصد خرید در تجارت الکترونیکی. راهبردهای بازرگانی، 19(1)، 102-102. SID. https://sid.ir/paper/518241/fa
Vancouver:
کپیقاضی زاده مصطفی، سرداری احمد، زندیه زهره. تعیین عوامل مرتبط با قصد خرید در تجارت الکترونیکی. راهبردهای بازرگانی[Internet]. 1391؛19(1):102-102. Available from: https://sid.ir/paper/518241/fa
IEEE:
کپیمصطفی قاضی زاده، احمد سرداری، و زهره زندیه، “تعیین عوامل مرتبط با قصد خرید در تجارت الکترونیکی،” راهبردهای بازرگانی، vol. 19، no. 1، pp. 102–102، 1391، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/518241/fa