APA:
کپیمینایی، اصغر. (1394). ویژگیهای روانسنجی (اعتبار و روایی) آزمونهای ورودی دوره راهنمایی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی با استفاده از رویکرد اندازه گیری راش: با تاکید بر آزمونهای هوش و خلاقیت. اندازه گیری تربیتی، 6(20)، 191-211. SID. https://sid.ir/paper/518541/fa
Vancouver:
کپیمینایی اصغر. ویژگیهای روانسنجی (اعتبار و روایی) آزمونهای ورودی دوره راهنمایی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی با استفاده از رویکرد اندازه گیری راش: با تاکید بر آزمونهای هوش و خلاقیت. اندازه گیری تربیتی[Internet]. 1394؛6(20):191-211. Available from: https://sid.ir/paper/518541/fa
IEEE:
کپیاصغر مینایی، “ویژگیهای روانسنجی (اعتبار و روایی) آزمونهای ورودی دوره راهنمایی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی با استفاده از رویکرد اندازه گیری راش: با تاکید بر آزمونهای هوش و خلاقیت،” اندازه گیری تربیتی، vol. 6، no. 20، pp. 191–211، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/518541/fa