APA:
کپیالبرزی دعوتی، هادی، نصراللهی، اکبر، فرهنگی، علی اکبر، و بروجردی علوی، مهدخت. (1397). الگوهای ذهنی عوامل تولید خبررسانه ملی در خصوص تغییر ماهیت مخاطب به کاربر. مطالعات فرهنگی و ارتباطات، 14(52 )، 146-222. SID. https://sid.ir/paper/518560/fa
Vancouver:
کپیالبرزی دعوتی هادی، نصراللهی اکبر، فرهنگی علی اکبر، بروجردی علوی مهدخت. الگوهای ذهنی عوامل تولید خبررسانه ملی در خصوص تغییر ماهیت مخاطب به کاربر. مطالعات فرهنگی و ارتباطات[Internet]. 1397؛14(52 ):146-222. Available from: https://sid.ir/paper/518560/fa
IEEE:
کپیهادی البرزی دعوتی، اکبر نصراللهی، علی اکبر فرهنگی، و مهدخت بروجردی علوی، “الگوهای ذهنی عوامل تولید خبررسانه ملی در خصوص تغییر ماهیت مخاطب به کاربر،” مطالعات فرهنگی و ارتباطات، vol. 14، no. 52 ، pp. 146–222، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/518560/fa