APA:
کپینظری، محمدعلی، تقی زاده، شیوا، جهان، علی، هاشمی، تورج، و میرنسب، میرمحمود. (1393). اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر عملکرد خواندن و آگاهی واج شناختی در دانش آموزان نارساخوان. پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)، 9(35)، 189-210. SID. https://sid.ir/paper/519027/fa
Vancouver:
کپینظری محمدعلی، تقی زاده شیوا، جهان علی، هاشمی تورج، میرنسب میرمحمود. اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر عملکرد خواندن و آگاهی واج شناختی در دانش آموزان نارساخوان. پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)[Internet]. 1393؛9(35):189-210. Available from: https://sid.ir/paper/519027/fa
IEEE:
کپیمحمدعلی نظری، شیوا تقی زاده، علی جهان، تورج هاشمی، و میرمحمود میرنسب، “اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر عملکرد خواندن و آگاهی واج شناختی در دانش آموزان نارساخوان،” پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)، vol. 9، no. 35، pp. 189–210، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/519027/fa