Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

654
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

300
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر عملکرد خواندن و آگاهی واج شناختی در دانش آموزان نارساخوان

صفحات

 صفحه شروع 189 | صفحه پایان 210

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    نظری، محمدعلی، تقی زاده، شیوا، جهان، علی، هاشمی، تورج، و میرنسب، میرمحمود. (1393). اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر عملکرد خواندن و آگاهی واج شناختی در دانش آموزان نارساخوان. پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)، 9(35)، 189-210. SID. https://sid.ir/paper/519027/fa

    Vancouver: کپی

    نظری محمدعلی، تقی زاده شیوا، جهان علی، هاشمی تورج، میرنسب میرمحمود. اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر عملکرد خواندن و آگاهی واج شناختی در دانش آموزان نارساخوان. پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)[Internet]. 1393؛9(35):189-210. Available from: https://sid.ir/paper/519027/fa

    IEEE: کپی

    محمدعلی نظری، شیوا تقی زاده، علی جهان، تورج هاشمی، و میرمحمود میرنسب، “اثربخشی آموزش نوروفیدبک بر عملکرد خواندن و آگاهی واج شناختی در دانش آموزان نارساخوان،” پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)، vol. 9، no. 35، pp. 189–210، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/519027/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا