مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,490
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

712
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

شناسایی و بررسی شیوه های بازاریابی و درآمدزایی هیئت های ورزشی استان مرکزی

صفحات

 صفحه شروع 0 | صفحه پایان 0

چکیده

 هدف این تحقیق, شناسایی و بررسی شیوه های بازاریابی و درآمد زایی هییت های ورزشی استان مرکزی بوده است. از این رو, در تحقیقی کاربردی و توصیفی-پیمایشی, جامعه آماری تحقیق شامل کلیه روسا و نایب رییسان هییت های ورزشی استان مرکزی, مدیران و کارشناسان اداره کل و ادارات شهرستان به تعداد 118 نفر مورد توجه قرار گرفت. نمونه آماری با توجه به تعداد محدود و احتمال عدم بازگشت برخی پرسشنامه ها به صورت تمام شمار در نظر گرفته شد که در نهایت تعداد 84 پرسشنامه تکمیل شده مورد بررسی قرار گرفت. ابزار اندازه گیری در این تحقیق, به دلیل فقدان پرسشنامه استاندارد, پرسشنامه محقق ساخته بود. اعتبار محتوایی ابزار اندازه گیری توسط 12 نفر از استادان دانشگاه و متخصصان مورد تایید قرار گرفت و همچنین پایایی پرسشنامه با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ 88/0 گزارش شده است. به منظور تحلیل داده ها از آزمون های فریدمن, تی تک نمونه, خی دو و آزمون تحلیل عاملی اکتشافی با استفاده از نرم افزار اس پی اس اس استفاده شد. نتایج نشان داد که روش های بازاریابی و جذب سرمایه در هییت های ورزشی استان مرکزی به 6 صورت شامل روش مبتنی بر ذینفعان, روش مبتنی بر رویداد, روش مبتنی بر محیط, روش مبتنی بر مجازی, روش مبتنی بر محصول و روش مبتنی بر کسب و کار بوده است. از نظر تقسیم بندی شیوه های بازاریابی و جذب سرمایه و رتبه بندی آنها, راهکارهای مبتنی بر ذینفعان با میانگین رتبه 27/4 دارای بیشترین اهمیت و راهکارهای مبتنی بر کسب و کار با میانگین رتبه 53/2 کمترین اهمیت را داشته اند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    اسمعیلی، محسن، و شیروانی، طهماسب. (1398). شناسایی و بررسی شیوه های بازاریابی و درآمدزایی هیئت های ورزشی استان مرکزی. مطالعات راهبردی ورزش و جوانان، 18(45 )، 0-0. SID. https://sid.ir/paper/520154/fa

    Vancouver: کپی

    اسمعیلی محسن، شیروانی طهماسب. شناسایی و بررسی شیوه های بازاریابی و درآمدزایی هیئت های ورزشی استان مرکزی. مطالعات راهبردی ورزش و جوانان[Internet]. 1398؛18(45 ):0-0. Available from: https://sid.ir/paper/520154/fa

    IEEE: کپی

    محسن اسمعیلی، و طهماسب شیروانی، “شناسایی و بررسی شیوه های بازاریابی و درآمدزایی هیئت های ورزشی استان مرکزی،” مطالعات راهبردی ورزش و جوانان، vol. 18، no. 45 ، pp. 0–0، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/520154/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button