APA:
کپیفتحی آذر، اسکندر، بیرامی، منصور، واحدی، شهرام، و عبدالهی عدلی انصار، وحیده. (1393). مقایسه تاثیر تدریس با الگوی قیاسگری (TWA) و یادگیری مشارکتی در تعامل با سبک های یادگیری ترجیحی بر بازده های یادگیری و نگرش نسبت به علوم. پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)، 9(33)، 143-169. SID. https://sid.ir/paper/520677/fa
Vancouver:
کپیفتحی آذر اسکندر، بیرامی منصور، واحدی شهرام، عبدالهی عدلی انصار وحیده. مقایسه تاثیر تدریس با الگوی قیاسگری (TWA) و یادگیری مشارکتی در تعامل با سبک های یادگیری ترجیحی بر بازده های یادگیری و نگرش نسبت به علوم. پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)[Internet]. 1393؛9(33):143-169. Available from: https://sid.ir/paper/520677/fa
IEEE:
کپیاسکندر فتحی آذر، منصور بیرامی، شهرام واحدی، و وحیده عبدالهی عدلی انصار، “مقایسه تاثیر تدریس با الگوی قیاسگری (TWA) و یادگیری مشارکتی در تعامل با سبک های یادگیری ترجیحی بر بازده های یادگیری و نگرش نسبت به علوم،” پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)، vol. 9، no. 33، pp. 143–169، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/520677/fa