APA:
کپیفربودنیا، بابک، فرهنگی، علی اکبر، و سلطانی فر، محمد. (1395). بررسی راهبردی نقش شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویژه برند. پژوهش های مدیریت راهبردی، 22(63 )، 13-35. SID. https://sid.ir/paper/521938/fa
Vancouver:
کپیفربودنیا بابک، فرهنگی علی اکبر، سلطانی فر محمد. بررسی راهبردی نقش شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویژه برند. پژوهش های مدیریت راهبردی[Internet]. 1395؛22(63 ):13-35. Available from: https://sid.ir/paper/521938/fa
IEEE:
کپیبابک فربودنیا، علی اکبر فرهنگی، و محمد سلطانی فر، “بررسی راهبردی نقش شبکه های اجتماعی مجازی به عنوان یک رسانه در ایجاد ارزش ویژه برند،” پژوهش های مدیریت راهبردی، vol. 22، no. 63 ، pp. 13–35، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/521938/fa