مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

931
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

518
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی اثر تمایلات استفاده از شبکه های اجتماعی آنلاین بر عملکرد برند با بررسی نقش واسطه ای ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری

صفحات

 صفحه شروع 55 | صفحه پایان 68

چکیده

 استفاده از شبکه های اجتماعی آنلاین و جمع آوری اطلاعات از سایت ها در رفتار خرید تاثیرگذار است. مصرف کنندگان تصمیم گیری های خرید دوستانشان را نسبت به نظرات افراد ناشناس با ارزش تر می دانند و به آن اعتماد می کنند. این مقاله به بررسی تاثیر تمایل استفاده از شبکه های اجتماعی آنلاین بر عملکرد برند را با تاکید بر, ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری, می پردازد. به منظور جمع آوری اطلاعات تعداد 384 نفر به صورت تصادفی انتخاب شد. با استفاده از مدل معادلات ساختاری فرضیه های پژوهش مورد آزمون قرار گرفته است. یافته های پژوهش حاکی از آن است که بین تمایل استفاده از شبکه های اجتماعی آنلاین با ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری, رابطه مثبتی وجود دارد. اما بین تمایل استفاده از شبکه های اجتماعی آنلاین و عملکرد برند در بازار, رابطه معناداری وجود ندارد. همچنین بین ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری و عملکرد برند در بازار, رابطه مثبتی وجود دارد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    فیض، داوود، شفیعی نیک آبادی، محسن، و ملکی، فاطمه. (1394). بررسی اثر تمایلات استفاده از شبکه های اجتماعی آنلاین بر عملکرد برند با بررسی نقش واسطه ای ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری. تحقیقات بازاریابی نوین، 5(3 (پیاپی 18) )، 55-68. SID. https://sid.ir/paper/506596/fa

    Vancouver: کپی

    فیض داوود، شفیعی نیک آبادی محسن، ملکی فاطمه. بررسی اثر تمایلات استفاده از شبکه های اجتماعی آنلاین بر عملکرد برند با بررسی نقش واسطه ای ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(3 (پیاپی 18) ):55-68. Available from: https://sid.ir/paper/506596/fa

    IEEE: کپی

    داوود فیض، محسن شفیعی نیک آبادی، و فاطمه ملکی، “بررسی اثر تمایلات استفاده از شبکه های اجتماعی آنلاین بر عملکرد برند با بررسی نقش واسطه ای ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 3 (پیاپی 18) ، pp. 55–68، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/506596/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button