APA:
کپیفیض، داوود، شفیعی نیک آبادی، محسن، و ملکی، فاطمه. (1394). بررسی اثر تمایلات استفاده از شبکه های اجتماعی آنلاین بر عملکرد برند با بررسی نقش واسطه ای ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری. تحقیقات بازاریابی نوین، 5(3 (پیاپی 18) )، 55-68. SID. https://sid.ir/paper/506596/fa
Vancouver:
کپیفیض داوود، شفیعی نیک آبادی محسن، ملکی فاطمه. بررسی اثر تمایلات استفاده از شبکه های اجتماعی آنلاین بر عملکرد برند با بررسی نقش واسطه ای ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(3 (پیاپی 18) ):55-68. Available from: https://sid.ir/paper/506596/fa
IEEE:
کپیداوود فیض، محسن شفیعی نیک آبادی، و فاطمه ملکی، “بررسی اثر تمایلات استفاده از شبکه های اجتماعی آنلاین بر عملکرد برند با بررسی نقش واسطه ای ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 3 (پیاپی 18) ، pp. 55–68، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/506596/fa