APA:
کپیبیرامی، منصور، هاشمی، تورج، بخشی پور، عباس، محمودعلیلو، مجید، و اقبالی، علی. (1393). مقایسه تاثیر دو روش آموزش تنظیم هیجان و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی, بر پریشانی روانشناختی و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان مادران کودکان عقب مانده ذهنی. پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)، 9(33)، 43-59. SID. https://sid.ir/paper/522178/fa
Vancouver:
کپیبیرامی منصور، هاشمی تورج، بخشی پور عباس، محمودعلیلو مجید، اقبالی علی. مقایسه تاثیر دو روش آموزش تنظیم هیجان و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی, بر پریشانی روانشناختی و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان مادران کودکان عقب مانده ذهنی. پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)[Internet]. 1393؛9(33):43-59. Available from: https://sid.ir/paper/522178/fa
IEEE:
کپیمنصور بیرامی، تورج هاشمی، عباس بخشی پور، مجید محمودعلیلو، و علی اقبالی، “مقایسه تاثیر دو روش آموزش تنظیم هیجان و شناخت درمانی مبتنی بر ذهن آگاهی, بر پریشانی روانشناختی و راهبردهای شناختی تنظیم هیجان مادران کودکان عقب مانده ذهنی،” پژوهش های نوین روانشناختی (روانشناسی دانشگاه تبریز)، vol. 9، no. 33، pp. 43–59، 1393، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/522178/fa