APA:
کپیحمیدی پور، شیوا، تیموری، هادی، شائمی، علی، و انصاری، آذرنوش. (1394). بررسی رابطه ابعاد آمیخته بازاریابی کارآفرینانه و یادگیری سازمانی در شرکت گاز اصفهان. تحقیقات بازاریابی نوین، 5(2 (پیاپی 17) )، 73-85. SID. https://sid.ir/paper/522362/fa
Vancouver:
کپیحمیدی پور شیوا، تیموری هادی، شائمی علی، انصاری آذرنوش. بررسی رابطه ابعاد آمیخته بازاریابی کارآفرینانه و یادگیری سازمانی در شرکت گاز اصفهان. تحقیقات بازاریابی نوین[Internet]. 1394؛5(2 (پیاپی 17) ):73-85. Available from: https://sid.ir/paper/522362/fa
IEEE:
کپیشیوا حمیدی پور، هادی تیموری، علی شائمی، و آذرنوش انصاری، “بررسی رابطه ابعاد آمیخته بازاریابی کارآفرینانه و یادگیری سازمانی در شرکت گاز اصفهان،” تحقیقات بازاریابی نوین، vol. 5، no. 2 (پیاپی 17) ، pp. 73–85، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/522362/fa