APA:
کپیقاسمی، مسعود، درتاج، فریبرز، سعدی پور، اسماعیل، دلاور، علی، و سرابی، صدیقه. (1396). اثربخشی آموزش حس عدد بر بهبود مهارت های عدد کودکان پیش از دبستان در خطر مشکلات ریاضی. روانشناسی افراد استثنایی، 7(27 )، 1-29. SID. https://sid.ir/paper/523272/fa
Vancouver:
کپیقاسمی مسعود، درتاج فریبرز، سعدی پور اسماعیل، دلاور علی، سرابی صدیقه. اثربخشی آموزش حس عدد بر بهبود مهارت های عدد کودکان پیش از دبستان در خطر مشکلات ریاضی. روانشناسی افراد استثنایی[Internet]. 1396؛7(27 ):1-29. Available from: https://sid.ir/paper/523272/fa
IEEE:
کپیمسعود قاسمی، فریبرز درتاج، اسماعیل سعدی پور، علی دلاور، و صدیقه سرابی، “اثربخشی آموزش حس عدد بر بهبود مهارت های عدد کودکان پیش از دبستان در خطر مشکلات ریاضی،” روانشناسی افراد استثنایی، vol. 7، no. 27 ، pp. 1–29، 1396، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/523272/fa