APA:
کپیبرنجکار، میلاد، احقر، اقدسی، و انصاریان، فهیمه. (1397). اثر بخشی آموزش فلسفه به کودکان بر راهبردهای یادگیری دانش آموزان و پایداری آن در طول زمان. تفکر و کودک، 9(1 )، 73-95. SID. https://sid.ir/paper/523941/fa
Vancouver:
کپیبرنجکار میلاد، احقر اقدسی، انصاریان فهیمه. اثر بخشی آموزش فلسفه به کودکان بر راهبردهای یادگیری دانش آموزان و پایداری آن در طول زمان. تفکر و کودک[Internet]. 1397؛9(1 ):73-95. Available from: https://sid.ir/paper/523941/fa
IEEE:
کپیمیلاد برنجکار، اقدسی احقر، و فهیمه انصاریان، “اثر بخشی آموزش فلسفه به کودکان بر راهبردهای یادگیری دانش آموزان و پایداری آن در طول زمان،” تفکر و کودک، vol. 9، no. 1 ، pp. 73–95، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/523941/fa