مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

215
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

180
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

امکان سنجی اجرای طرح راهبردی بازاریابی خدمات اطلاعاتی در کتابخانه های مرکزی واحدهای دانشگاهی اهواز با محوریت قوانین رانگاناتان

صفحات

 صفحه شروع 129 | صفحه پایان 150

چکیده

 هدف: هدف این پژوهش بررسی امکانات موجود از نظر مؤلفه های آمیخته بازاریابی هفت پی بر مدیران کتابخانه های مرکزی واحدهای دانشگاهی اهواز با محوریت قوانین رانگاناتان است. روش: روش پژوهش توصیفی-پیمایشی و ابزار گردآوری داده ها, پرسش نامه ای محقق ساخته است. یافته ها: نتایج حاصل از برازش نکویی خی دو برای عوامل هفت گانه ی آمیخته بازاریابی با مقدار 308/9 و با سطح معناداری 002/0 از سطح خطای 05/0, رابطه ی میان فراوانی مشاهده شده و فراوانی قابل انتظار معنادار گردید. بنابراین با اطمینان 95 درصد, امکان پذیر بودن اجرای طرح راهبردی بازاریابی خدمات اطلاعاتی از نظر عوامل آمیخته بازاریابی هفت پی, در بیش از 50 درصد کتابخانه های مرکزی واحدهای دانشگاهی اهواز با محوریت قوانین رانگاناتان مشخص و بیش از 50 درصد مدیران با مفهوم بازاریابی آشنا بوده و بر ضرورت وجود آن تأکید نمودند. نتیجه گیری: براساس یافته ها, لازم است تا مدیران کتابخانه ها هرچه سریع تر به برنامه ریزی و اجرای یک طرح راهبردی بازاریابی در کتابخانه های خود, اقدام نمایند. سپس به تثبیت و افزایش نقاط قوت, و کاهش و رفع نقاط ضعف خود, پرداخته؛ و در راستای اهداف مشتری مداری, با تأکید بر بقا و خودکفایی کتابخانه ها, اقدام گردد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    کارکو، هاجر، نظری، فریبا، و درزیان عزیزی، عبدالهادی. (1397). امکان سنجی اجرای طرح راهبردی بازاریابی خدمات اطلاعاتی در کتابخانه های مرکزی واحدهای دانشگاهی اهواز با محوریت قوانین رانگاناتان. مطالعات کتابداری و علم اطلاعات (مجله علوم تربیتی و روانشناسی)، 10(2 (پیاپی 24) )، 129-150. SID. https://sid.ir/paper/524179/fa

    Vancouver: کپی

    کارکو هاجر، نظری فریبا، درزیان عزیزی عبدالهادی. امکان سنجی اجرای طرح راهبردی بازاریابی خدمات اطلاعاتی در کتابخانه های مرکزی واحدهای دانشگاهی اهواز با محوریت قوانین رانگاناتان. مطالعات کتابداری و علم اطلاعات (مجله علوم تربیتی و روانشناسی)[Internet]. 1397؛10(2 (پیاپی 24) ):129-150. Available from: https://sid.ir/paper/524179/fa

    IEEE: کپی

    هاجر کارکو، فریبا نظری، و عبدالهادی درزیان عزیزی، “امکان سنجی اجرای طرح راهبردی بازاریابی خدمات اطلاعاتی در کتابخانه های مرکزی واحدهای دانشگاهی اهواز با محوریت قوانین رانگاناتان،” مطالعات کتابداری و علم اطلاعات (مجله علوم تربیتی و روانشناسی)، vol. 10، no. 2 (پیاپی 24) ، pp. 129–150، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/524179/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button